Personlig innhold viser det hva som skjer «bak fasaden» til bedriften. Hvordan er produktene dine produsert, hvordan er arbeidsforholdet mellom kollegene dine eller sender du produktene på en spesiell måte? At du viser hvordan du skiller deg ut fra andre, kan være grunnen til at kunden velger akkurat deg!
Våre tips til hvorfor du bør dele personlig innhold:
Vis hvem som jobber på de ulike stasjonene på arbeidsplassen og hva de gjør. Hvem har ansvaret for kundeservice eller lageret? Vis ekspertisen i din bedrift. Hjelp deg selv med å øke tillitsforholdet mellom deg og kundene dine.
Kanskje skal du innrede, flytte på eller justere noe i lokalene dine. Hva med å høre med kundene dine om de har innspill? Inkluder dem i avgjørelser på for eksempel Instagram stories! Hvis kundene føler seg inkludert i din hverdag, skaper det en tilknytning - som igjen øker sannsynligheten for at de kommer tilbake til akkurat deg! PS: Du trenger ikke å ha alt klappet og klart når du deler. Del gjerne at du er i prosess.
Personlig innhold kan være din nøkkel til å skille deg ut!
Det er alltid lettere å hjelpe, handle hos eller besøke en venn. Vis frem dine ansatte og «bli venn med» kundene. Hvem drikker mest kaffe? Har dere vaffelonsdag? Eller har dere en felles «stretch out» kl 14.00 hver dag? Vis det frem! Det viser at dere har glimt i øyet, er menneskelige og lett å kontakte!
Trenger din bedrift tips til personlig innhold er det bare å ta kontakt.