Sosiale medier

hair salon with pink walls

Topp tre tips til treffsikker (scrolle)tommel…

Sosiale medier er fantastiske plattformer å publisere ditt markedsmateriell på. Det er mange brukere og derfor mange som kan se akkurat deg. Om du publiserer i en kanal eller flere, gir sosiale medier et hav av muligheter.
Men hva er egentlig lurt å tenke på?

1: Hva vil du publisere?

Alle plattformer er ulike, og det er fint å ha tenkt gjennom hvordan du ønsker å bruke de ulike kanalene. Vil du vise hva du produserer? Eller hvordan arbeidsdagen deres er? Eller variere mellom dem to? Her er det ingen fasit, men det er greit å ha tenkt gjennom det.

2: Hvem vil du nå?

Det er mange som kan se det du publiserer. Noen er innenfor din kundegruppe, men kanskje ikke alle. Derfor er det fint å tenke gjennom hvem du vil nå. Slik at det du publiserer kan spisses inn mot din målgruppe.

hair dresser working
hair dresser in salon
hair dressering washing hair
hair dresser and client
hot towel on head
hair salon trough door
Bilder for Palé3
Om du publiserer i en kanal eller flere, gir sosiale medier et hav av muligheter.

3: Når bør du publisere?

Det er ikke til å stikke under en stol at de fleste sitter å scroller på telefonen sin etter at middagen er inntatt og barna er lagt. Det er lurt å tenke gjennom hvordan flest mulig får med seg hva du publiserer, da må du treffe dem mens de er pålogget!

hair dresser lifting hair
empty chair at hair salon
hair dresser through mirror
Bilder for Palé3

Alt materiale du har eller skal lage kan tilpasses slik at det kan nå den optimale stoppeffekten. Er det foto, film, tekster eller annet, kan en enkel omforming gjøre innholdet ditt klart til flere plattformer. Synlighet er nøkkelen!

Trenger din bedrift materiale til sosiale medier hjelper LYKT Foto og Film deg gjerne.

La oss jobbe sammen!

Vi hjelper deg gjerne med å løse dine behov for visuell markedsføring og identitetsbygging.

Ta kontakt - det er helt uforpliktende!
Takk for henvendelsen!
Vi svarer deg så snart vi kan.
Oops! Denne beskjeden kom nok ikke fram til mottakeren.