Har din bedrift bilder som er i din identitet og med høy kvalitet, skaper det troverdighet når du treffer din målgruppe. Gode bilder skiller seg ut. Ved bruk av bilder i din markedsføring får du muligheten til å være mer personlig og bygge relasjoner til dine kunder. Det gjør det lettere for kundene å handle hos dere, om de er godt kjent med dere fra før. I tillegg er det lettere å huske dere da den visuelle hukommelsen vår er bedre.
Gode bilder
skiller seg ut.
Foto kan være ansatteportretter, produktbilder, dokumentasjon, interiør/eksteriør, illustrasjonsfoto, med mer. Innholdet er det fantasien som setter grenser for. Bilder har et bredt bruksområde både i digitale og trykte medier. Enten det er internt eller eksternt i markedsføringsøyemed.
Ved bruk av foto får du muligheten til å være aktuell på flere måter enn ved tekst. Si at du selger tursekker. Om vinteren kan det være flott å ha noen bilder fra skiturer med sekken tydelig. Om høsten kan det være bilder av noen med sekken på midt i blåbærlyngen. Her er det brede muligheter for å vise frem både produktet og sette kundene i en stemning.
Er det produsert noen bilder for din bedrift ved en gitt årstid, kan det tilføres flere bilder fra andre årstider eller settinger. Da sitter du fort på et stort visuelt arkiv som du kan hente materiale fra når det er behov, en egen bildebank.
Ved bruk av bilder i din markedsføring får du muligheten til å være mer personlig og bygge relasjoner til dine kunder.
Det er viktig at de som tar bilder for dere, setter seg inn i hvordan dere ønsker å fremstå, og hvordan produktet/tjenesten dere selger kommer frem på best mulig måte. Sammen med dere planlegges hva som skal produseres. Noen ganger skal det skapes flere bilder, andre ganger skal budskapet kommuniserer gjennom ett bilde.
Vi i LYKT Foto og Film har i lang tid jobbet med å produsere stillbilder til markedsføring og identitetsbygging. Vi er gjerne behjelpelig i prosessen når dere skal ha nytt materiale.
Vi hjelper deg gjerne med å løse dine behov for visuell markedsføring og identitetsbygging.